Mail from Sweden
Carving stamps is not something I do a lot these days. I had to cut so many stamps for my little stamp-shop that, for a while, I lost all interest in carving. But I love to make a stamp for some occasions. Like this one for my friend in Stockholm.
3 comments:
lightbluegrey
23.10.11
wat een leuk cadeau!
Reply
Delete
Replies
Reply
Marian
23.10.11
Inderdaad, een super leuk kado..wow, erg mooi stempeltje..
Reply
Delete
Replies
Reply
Moon
23.10.11
Mooi!
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
‹
›
Home
View web version
wat een leuk cadeau!
ReplyDeleteInderdaad, een super leuk kado..wow, erg mooi stempeltje..
ReplyDeleteMooi!
ReplyDelete