I didn't expect this to work with the textile glue I have, but it did. I love the delicacy of the result. I'm sure I will make more. I still have to find a way to use them. Because the necklace of the tutorial is too much for me.
Dat ziet er super uit! Ik heb het al vaak gemaakt met de kinderen uit mijn klas. Maar dan laten we het op de spijkers zitten. Dus gewoon met een beetje lijm bestrijken....kipsimpel!
Dat ziet er super uit!
ReplyDeleteIk heb het al vaak gemaakt met de kinderen uit mijn klas. Maar dan laten we het op de spijkers zitten. Dus gewoon met een beetje lijm bestrijken....kipsimpel!
o, te gek!
ReplyDeletevoor in de kerstboom :)
ReplyDeleteof die necklace of the tutorial voor een kerstdiner!
ReplyDeleteThey look like Christmas tree decorations to me...
ReplyDeleteGaaf! En kerstboom lijkt me een goed plan.
ReplyDeleteGeweldig idee! Textiellijm dus.. even kijken waar ik zoiets vind.
ReplyDeleteHoi kristel, heb je het gewoon met textiellijm ingesmeerd? Zal behangplaksel ook werken?
ReplyDeleteGroetjes marielle
Ik zeg ook Kerstboom! Heb ik ook weleens gedaan, superleuk! Voor de geinteresseerden; behanglijm of van die witte 'kinderlijm' werkt ook!
ReplyDeleteZe zien er mooi uit trouwens!
Ik weet niet hoe groot ze juist zijn, maar volgens mij zouden ze het goed doen als oorbellen.
ReplyDelete