Yesterday I have been preparing some examples for the workshop I will lead, together with my friend Antoinette, at the Van Katoen craft event. A sewing marathon, for the good cause, in Gent (Belgium). The workshops are for children and they will be making a pin, pendant or keyring from felt. So enlist your son or daughter and you will have a free hour to look around all the shops and activities. I also will be signing my book Het Grote Zelfmaakboek voor Meisjes.
ik vind ze alvast prachtig!
ReplyDeleteOooh ik vind ze ook echt de max! Echt heel leuk! Ik ben fan van het poesje en het meisje! Superleuk! Zo jammer dat ik niet richting Gent kan komen!
ReplyDeleteSuper leuk, je zult zeker "glunderende" koppies zien! Veel succes in Gent Grt. C
ReplyDeleteWat een heerlijke set! Kan er helaas niet bij zijn :(
ReplyDeleteIk vind ze prachtig! En geweldig leuk dat je dat voor ons project wil doen. Ik kom zeker eens een kijkje nemen als jullie er de 14de april mee bezig zijn.
ReplyDeleteZo schattig! :)
ReplyDeleteWauw, wat ontzettend mooi weer!! :-)
ReplyDeletewat zijn ze leuk!
ReplyDeletemaar ik moet wel nog een beetje oefenen: gauw vilt kopen en aan de slag!
Wauw! Veel plezier daar
ReplyDelete