This evening our dear cat has been hit by a car. She died. Not even a year old. We all loved her so much. My tears start to run when I think about what it will do to the girls, when I tell them in the morning...
Hè nee toch, arm beestje en arme jullie, dat Fientje nog niet eens 1 jaar oud werd. Wat een klus om daar iets begrijpelijks van te maken voor je meiden. Sterkte ermee maar!
Oh I'm so sorry, how utterly awful for you all. I remember my puss being run over when I was about 10 and crying a lot (and surviving to love another sweet cat eventually), but it's hard no matter what age you are! Will be thinking of you and the kids.
I'm so sorry, this is such a sad news. I know that is this moment there are no words that can ease the pain but I hope that your girls will be brave anyway.
Vorig jaar net hetzelfde meegemaakt en inderdaad traantjes van je welste. We gaven haar foto een leuk plaatsje in huis en denken nog elke dag aan haar. Veel sterkte x
Kristel
ReplyDeleteIk wens je veel goede moed om het te vertellen... en hou je troostende armen maar klaar. Het worden geen gemakkelijke tijden!
Liefs
Vera
Veel sterkte!!
ReplyDeletex
Else
oh, wat erg! Veel sterkte..
ReplyDeleteHè nee toch, arm beestje en arme jullie, dat Fientje nog niet eens 1 jaar oud werd. Wat een klus om daar iets begrijpelijks van te maken voor je meiden. Sterkte ermee maar!
ReplyDeleteoh that is sad news, not a good way to lose a pet *hugs*
ReplyDeleteah...gossie...wat verdrietig...veel sterkte nu en morgen en de komende tijd. liefs X!
ReplyDeleteThis is heartbreaking, I'm so sorry to hear this. I'll be thinking of you...
ReplyDeleteOh I'm so sorry, how utterly awful for you all. I remember my puss being run over when I was about 10 and crying a lot (and surviving to love another sweet cat eventually), but it's hard no matter what age you are! Will be thinking of you and the kids.
ReplyDeleteI'm so sorry, this is such a sad news. I know that is this moment there are no words that can ease the pain but I hope that your girls will be brave anyway.
ReplyDeleteOoh wat een ontzettend verdrietig nieuws zeg! Sterkte!
ReplyDeleteHeel veel sterkte...
ReplyDeleteOh - so sad...
ReplyDeletesterkte...
ReplyDeleteSterkte!
ReplyDeleteManon
Ach wat zielig!
ReplyDeleteAch dat verdrietig. Zo een mmooie poes. Sterkte van ons C&C
ReplyDeleteVorig jaar net hetzelfde meegemaakt en inderdaad traantjes van je welste. We gaven haar foto een leuk plaatsje in huis en denken nog elke dag aan haar.
ReplyDeleteVeel sterkte x