Mooie kleur en leuk patroon, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.Groetjes,Manon
inderdaad, prachtige kleur en tof patroon... ik kijk ook uit naar het eindresultaat...
Hele mooie kleur! Maar ik val in herhaling! ;)
wat een zalige kleur en mooi patroon ! spannend !
Mooie kleur en leuk patroon, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
ReplyDeleteGroetjes,
Manon
inderdaad, prachtige kleur en tof patroon... ik kijk ook uit naar het eindresultaat...
ReplyDeleteHele mooie kleur! Maar ik val in herhaling! ;)
ReplyDeletewat een zalige kleur en mooi patroon ! spannend !
ReplyDelete