Workshop 'create your own stamps'

Since the requests for stamp workshops keep coming, I have planned two sessions for this fall. I would love to share my knowledge and experience in making stamps with you. With a nice cup of tea and homebaked cakes, we'll make it a cosy afternoon in a greenhouse in a village in the vicinity of Den Bosch. Each workshop has a maximum of 8 participants, so make sure you are in time. When you are interested, please send me an e-mail (vlijtig[at]live[dot]nl) for more information or for enlisting. The dates are: september 22nd & october 20th, in the afternoon.
update: both workshops are full! I will soon plan some new workshops.

6 comments:

an said...

zoooo jammer dat ik niet in de buurt woon ... ik zou direct inschrijven!! (en als 't op andere data was ... beetje de dicht bij mijn bevalling) Veel succes ermee, die workshops gaan direct volzitten!!

Anonymous said...

Superleuk maar ja, vanuit Zutphen is het wel errug ver ...

Hanneke said...

En vanuit Ierland al helemaal helaas, lijkt me erg leuk. Succes ermee!

Anonymous said...

Nou kijk ik een paar dagen niet en mis meteen deze workshop zo jammer... Misschien kan ik je nog n keer lief aankijken en gooi je er nog een datum tegenaan???

Groet
Yvonne

Karen said...

Ha!
Wat jammer dat ik dit nu pas tegenkom... Ik zou er best een ritje richting Den Bosch voor over hebben. Heb een paar maanden geleden eindelijk een guts aangeschaft en ben verkocht... Het is voor mij een leuke hobby, maar ik zou best wat tips willen over hoe je zo klein kunt werken. Vind je het goed dat ik je via mijn eigen blog blijf volgen? Wie weet een volgende cursus... :).

groet!

Petra L said...

Oh wat jammer dat het voor mij ook te ver weg is. Had deze workshop anders heel graag mee gedaan.

Succes!


Groetjes, Petra